خبر| تجمع اعتراضی طلاب و مردم کرمانشاه در پی سخنان موهون «شیخ محمود امجد»

در پی سخنان موهن و سخیف «شیخ محمود امجد»، طلاب، روحانیون و مردم کرمانشاه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تجمع کردند.

یادداشت| شهید مدرس؛ مشروطه خواه واقعی

شهید مدرس در تقابل با مشروطه‌خواهان بدلی، مشروطه‌خواه واقعی بود. در حالی که بسیاری از مشروطه‌خواهان به دنبال مشروطه غربی بودند، شهید مدرس و شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی به دنبال استقرار مشروطه دینی در ایران بودند.

یادداشت| ویژگی‌های شهید مدرس در عرصه سیاست

شهید مدرس سیاستمداری ضد استبداد و ضد استعمار بود و به خوبی می‌دانست که ریشه استبداد پهلوی به استعمار خارجی برمی‌گردد. ایشان با شجاعت در مقابل هر دو مقوله ایستاد.

گفت‌وگو| آیت‌الله یزدی از سال 42 تا 99

مرحوم آیت‌الله یزدی از زمان طاغوت تا روز رحلتش همیشه در مقابل فتنه نفاق و کج‌اندیشی، اشرافی‌گری و فرصت‌طلبی از قدرت نظام اسلامی ایستاده بود و این مسیر را ادامه داد و در سال 1388 همه مردم شهامت و شجاعت ایشان را دیدند.

گفت‌وگو| نقش منافقان داخلی در ترور دانشمندان هسته‌ای کشور

اگر هزینه انتقام سردار سلیمانی برای منافقین داخلی و صهیونیست‌های گران تمام می‌شد آن‌ها جرأت نمی‌کردند در روز روشن دست به چنین جنایتی بزنند. ما در افشای چهره نفاق وظیفه‌مان را انجام نداده‌ایم تا بی‌هزینه منافقین از ایران خارج شوند. این کارها نشان می‌دهد که نتوانستیم عرصه را بر جاسوس‌ها تنگ کنیم تا بی‌هزینه آن‌ها فرار را بر قرار ترجیح دهند.

گفت‌وگو| جریان‌شناسی سیدکمال حیدری

سید کمال حیدری به زعم خودش می‌خواهد همان کاری که مارتین لوتر در مسیحیت کرد را در اسلام انجام دهد در حالی که بین اسلام و مسیحیت زمین تا آسمان تفاوت وجود دارد. خرافات، وارد دین اسلام نشده که نیازمند اصلاح دینی باشیم.