خبر| تجمع اعتراضی طلاب و مردم کرمانشاه در پی سخنان موهون «شیخ محمود امجد»

در پی سخنان موهن و سخیف «شیخ محمود امجد»، طلاب، روحانیون و مردم کرمانشاه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تجمع کردند.

پایگاه جریان شناسی اسباط؛ در پی سخنان موهن «شیخ محمود امجد»، طلاب، روحانیون و مردم کرمانشاه تجمع کردند. این تجمع اعتراضی صبح امروز(29 آذرماه سال 1399) ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بلوار شهید شیرودی(طاقبستان) برگزار شد.

در این تجمع اعتراضی آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشت.

این اجتماع از سوی «دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم استان کرمانشاه»، «مدیریت حوزه علمیه برادران استان کرمانشاه»، «مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه»، «اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه»، «اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه»، «شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه» و «بسیج طلاب و امور روحانیون استان کرمانشاه»، برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایرانی، مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: از ابتدای خلقت، حضرت ابراهیم خلیل‌الله، موسی کلیم‌الله، عسیی روح‌الله، ختم نبی محمد رسول‌الله، حضرت علی اسدالله مورد تمسخر و توهین اشعری مسلکان عصر خود بوده‌اند و چه وجه شباهت عجیبی است که در زمان ما نیز توهین به سید و مولای ما توسط ابن زیادیان زمان انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایرانی افزود: در حرکت توهین‌آمیز این شیخ فریب خوده عجیب‌تر آن است که به سادگی جای متهم و مدعی، مظلوم و مستبد عوض شده است و یک شیخ معلوم‌الحال که سال‌هاست به بیراه رفته است در دفاع از قاتل سخن می‌گوید.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور خاطرنشان کرد: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی صحنه تکرار حوادث عصر اسلام شده است و چراکه در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم که برخی از مدعیان دین از ترس راه انقلاب و ولایت را رها کرده، برخی به خاطر تعلق خطر به دنیا راه خود را عوض کرده‌اند و برخی نیز به خاطر صلاح و مصحلت فرزندان خود از راه ولایت خارج شده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه اضافه کرد: این روزها در سالگرد شهادت سردار دل‌ها قرار داریم و چه زیبا فرموده این سردار عزیز که (والله والله ملاک عاقبت به خیری میزان علاقه به این سید بزرگوار است) این جمله در سالگرد اقدام زشت سردمداران استبداد آمریکایی مصداق حال حاضر ما خواهد بود.

گفتنی است، این تجمع با حضور ائمه جمعه و جماعت، طلاب و روحانیون اهل سنت و تشیع کرمانشاه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای غیرمسقف حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی